petek, 18. oktober 2013

Tisočkrat vam hvala...

Drage punce, ne vem, če bom znala  dovolj nazorno povedati, koliko so mi pomenile vaše prijazne besede spodbude. Kot bi me veliko rok nežno objelo... Hvala iz srca! takoj naslednje jutro sem še preden sem pojedla zajtrk naredila tole voščilnico za vse vas.
Pri vseh silnih zalogah štampiljk, sem sedaj kot vsaka mama, ki je pač nora na svojega otroka.... In sem kar z božično zvezdo naredila pisane rožice.
Objavo na Wordpress blogu pa si lahko pogledate tukaj.
Želim vam krasen vikend.

6 komentarjev:

Damjana Ž. pravi ...

Bravo, čestitke za pogum!!!

In srečno z novo trgovinico!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna voščilnica,
hvala tebi
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Hvala za tole voščilnico:-) Čudovita je.

Biljana pravi ...

Zelo, zelo lepa!

Mojca pravi ...

Uau prav čudovita, polna energije je. lp

Sonja pravi ...

Srečno :) Lepa voščilnica je :)